2010-04-25

Söndag

Vilken underbar dag det kommer att bli idag. Solen skiner och luften är hög. Har varit ute på en härlig morronpromenad och tittat en liten stund på IPO-spår tävling. Dom har lagt spår här ute i Marklanda idag så det va ju nära och bra. Nu sak vi äta en god och härlig frukost och så får vi se vad dagen har att erbjuda. Alicia åker till mormor och sak hänga med henne och Matilda idag. Vi andra ska fixa lite här hemma. Kolla cykelkärran och fixa med trappan så vi får den exakt som vi vill ha det. Det har varit ganska mycket under veckan o helgen så jag känner att jag är ganska trött så jag tänkte börja läsa min nya bok, En mörkrädd pojke av Justin Evans.




Vi säger oxå grattis till lillebror
Carl-Johan som idag fyller 30 år!!!!
Helt galet, min lillebror fyller 30!!!


17.00
Det blev ingen läsning idag. Jag fick åka och handla istället. Allt tog slut till frukosten. Därefter så gick jag ut och la mitt första egna spår till Sunna. Jag tänkte påallt. Pinne, vind o allt. Men vinden vände och det blev lite svårt för henne och komma igång men när hon väl va nere med nosen gick det bra. MEN... det va ju myror i spåret oxå och dom va inte roliga...Sunna fnös o fnös och blev sur på dom. Såg kul ut. Men hon gick i mål och jag hade gjort med en vinkel bara för att jag inte kunde hålla mig från att se om hon fixade det. Inga problem. Hur duktig som helst.
Anders harfixat med trappan och murat fast stenbitarna och den är riktigt fin nu. (Bild kommer att komma när batterierna är laddade igen.)
Nu tar vi söndagskväll....

Inga kommentarer: