2010-04-16

Uppehåll

Det va ett par dagar sen jag bloggade. Jag har haft lite dålig inspiration om vad jag ska skriva. Jag kan nu berätta avv syrenhäcken är satt och färdig. Det kommer att bli sååååå fint när det blir grönt o blommigt. Sen har jag gått och funderat på hur vi kan avdela trädgården och hur vi ska bygga vår altan.
Det är mycket som snurrar uppe i huvudet. Men jag ska nog få rätsida på alla tankar. Igår hände det roliga saker. Så nu hoppas hoppas hoppas jag.

Idag har jag en soffdag. Behöver vila mig. Har ont i ryggen och har haft ett par dagar. Jag tror jag har spänt mig dom senaste dagarna. Så idag läker jag hela mig själv. O sen så är det ju fredag och det är ju alltid lika roligt!! Jag gillar fredagar.

Är det någon som vill hitta på något ikväll så kan ni väl höra va er. Vi e på.

Inga kommentarer: