2010-04-17

Fredag

Vi mös med tacos o Barda precis som en fredag ska vara. När barnen va påväg att somna så såg jag att Ninni skulle upp till gården o träna Tossa. Jag sms:ade o frågade om jag fick kolla på men det hörde hon inte. Hon sms:ade när dom va färdiga och frågade om jag vill komma och bada. O det ville jag. Oj oj så skönt det va. Ryggen fick sig en härlig omgång massage. Det va Ninni, våran nya granne Fredrik o så jag. Vi pratade om ditten och datten och klockan sprang på som bara den.

Idag är det lördag och vi får se vad som händer idag. Vädret är ju lite trist. Men vi hoppas tillbringa den i goda vänners lag.

Ikväll ska Alicia på pyjamasparty hos Tinna. Hon längtar så

2 kommentarer:

La Madre Que Los Pario. sa...

Oj, oj, oj, va mysigt.
Lyckost dig!

Unknown sa...

Men så jäkla mysigt det såg ut och så stort då...rejält bubbelbad..lyxit värre hoppas ni hade super kul O skönt..kram