2008-09-28

Barnkalas

Idag ska Alicia ha barnkalas. Kl 11 kommer det 10 kompisar som ska stojja o stimma o 2 timmar. Jag känner att det kommer att gå bra o att Alicia kommer att få en rolig dag. Anders har ju slitigt med rummet dag o natt för att vi skulle bli färdiga med (idag) lekrummet. Jag säger bara OJ!!! vad fint det har blivit. Vi hann nästan klart. Hälften av rummet saknar gipsskivor men det gör ju inget för där det saknas siter det ju spånskivor. Spån eller gips, just nu sak samma=)

Ballonger e blåsta, alla attiraljer är där ute o det är dukat. Nu ska familjen bli fina o korven ska på spisen.

Kl blev 11 o in välde det 10 ungar. Hahaha det va en märklig upplevelse måste jag säga. Det va Alicias första kompiskalas så man e ju ingen veteran....

Några föräldrar åkte o några stannade kvar så det va en bra blandning. Paketöppning precis innanför dörren så gästerna kunde inte ens klä av sig förrens madam va klar. Alla lekte med alla och dom va både uppe o nere (o det va såååå skönt o ha detta lekrum) Efter en stund va det dags o käka korv. Det gick jättesmidigt o alla åt sig mätta. Sen va det lek igen o därefter va det lite glass. Alla satt som små ljus o åt o sen va det dags att fiska.....GODIS!!!! Jippi. Att detta kan vara så kul!!!!
I våra ögon va det ett jättebra kalas. Och alla kompisar, TACK för alla fina presenter. !!!


llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

Morfar, du anar inte hur mycket du har betytt o betyder för mig. Jag saknar dig något så fruktansvärt. Det gör ont i mig fast jag vet att du har det bra.

Inga kommentarer: