2008-09-24

Hängig

Igår va jag på BP o jobbade mellan 16.30-20. Jag satte upp massa vagnar o namnade bokade vagnar o höll på. Vi har ju vagnsrea nu o så ska vi ha bort massa gamla vagnar från lagret. Vi kan inte lagerhålla dom längre. Fasen vi har så mycket saker där ute. Phu!!!
Jag ska föreslå att vi ska byta ut våra lånegrejjer oxå. Sälja det som e gamalt till en urbillig peng o ta in nytt frächt. Jag tycker inte det e kul att ge ut en 7 år gamal lånesväska.

Idag e jag hängig igen. känns som att förskylningen är påväg tillbaka. Phu. Så nu ska jag vila så jag orkar åka o jobba på BP ikväll. Det är bilstolskväll.

Sen hade jag sagt till Anna att jag kunde ta hennes sim på fredag men glömde att Anders skulle på firmafest. Har ringt mamma o hon kunde inte ta barnen så jag ska höra med farmor oxå.

Inga kommentarer: