2008-09-10

Onsdag

Idag va jag på BP o gjorde min första klädbeställning. Det va kul men samtidigt svårt. Vi säljer ju inte så mycket kläder så jag tog bara bodysar o pyjamasar. Därefter åkte jag o Elias upp till Maxi o träffade Sofie o Ella. Vi giclk lite runt i affärerna o jag köpte ett par inneskor till Alicia. Ett par svarta ballerinaskor. O härromdagen köpte jag av Sandra ett par rosa ballerinaskor som hon har på gympan. Jädrans bra skor måste jag säga. Enkla men ändå en skinsula under. I like!!!

Medans jag va där uppe så messade Ninni o undrade om hon skulle ta med Alicia hem. Ja, men jag e inte hemma så då får hon följa med er hem isåfall. SÅ det gjorde hon o jag o Anders åkte till Micki leksaker o fixade lite födelsedagspresenter o julklappar till barnen. Det som jag glömde eller tvekade på när jag o Camilla va där igår.

När jag sen hämtade Alicia hade hon varit ganska gnällig o gråtit mycket. Hon hade inte sovit på dagis så hon va aptrött. Phu. Väl hemma gick hon o Anders ut medans Elias sov o Alicia kan nu cykla på sin cykel själv (med stödhjul) Hon är så duktig. Jag drog iväg på Babysim o 3:e lektionen kom Elias o han dök som bara den idag. Han e lika duktig som sin syster.

Imorron ska jag till Ikea en snabb runda o byta ut våra sofftyger. Dom har spruckit i sömmen så dom ska bytas. Trist när man betalat så mycket. Men jag måste vara tillbaka till 13.30 då A ska hämtas från Blåsippan.

Inga kommentarer: