2008-09-16

Tisdag

Idag har vi slitigt hela dagen. På dagen så har jag o Alicia kört grus o fyllt upp runt huset för att få en snyggare fasad o en jämnare yta. Har även lagt lite grus på körbanan så att vi ska slippa köra i lera i vinter.

Jag skulle ha haft klädparty idag men det blev inget av det. Härrom dagen skulle det kommit 11 st men sen har den ene efter den andre droppat av så i morse va vi 4 inkl mig. Så jag bestämde mig för att ställa in. Vissa som jag bjudit in har inte ens orkat svara nej. Dom har bara skitit i det. Det va inte roligt kände jag. Jag har aldrig tidigare försökt ha nått sånt här party o detta va mitt försök. Så jag gjorde ett tappert försök, det misslyckades o nu ska jag aldrig mer ha nått sånt här. Det är inte min grej. Jag går hellre på partyn hos andra. Jag tycker lite synd om Camilla oxå. Som räknat med att komma ut och sälja. Fixat o donat med barnen o så blev allt inställt. Sorry Camilla. Men som vi sa så kommer jag hem till dig nåndag o köper lite kläder iallafall. För jag tycker dom verkar fina.

Just nu står Anders ute i sommarverandan o skyfflar ut grus. Alltså ut därifrån. Vi hade lagt på förmycket så det stack upp några centimertrar förmycket. Så istället för att sitta framför den nya TVserien med Eva Röse så sliter han i mörkret.

Jag tror att vi alla kommer att bli sjuka. Jag har blivit förskyld o Alicia ser tung ut över ögonen o låter däppt.
Nähe, ut o skyffla grus va det.......

Har även idag lämnat tillbaka löparbandet, så va det ur världen. Tusen tack för lånet. Det hjälpte mig enormt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trist me klädpartyt tycker jag...å att du känner att de inte blir nåt mer försök!
Jag kanske kan ha ett...lite längre fram i så fall. Kram på dig

Anonym sa...

Ja gärna! Jag kommer=)