2008-09-05

Usch vad jobbigt

Det har varit en jobbig dag. Jag har varit mycket oense med VÖSS idag. Det är alltid sååååå jobbig att vara oense med någon. Jag hade fått på mailen att vår deal som vi kommit överens om inte gällde längre. ????? Jag fattade ingenting. Både jag o Anna har länge tyckt att vi inte ska ha några dealer men sen har det blivit dealer iallafall. O denna terminen behövde jag en deal för att det skulle funka för vår familj med allt som finns i vardagen. Jag samlade mycket luft o ringde upp Anna och hon va väldigt bestämd över att vi inte skulle ha några dealer. Kl rann på så jag va tvungen att lägga på innan vi va klara. Hörs sen. Jag diskuterade fram o tillbaka med Anders för och nackdelar, kan vi lösa detta hur isåfall. Men nej hur vi än vände o vred så gick det inte. Samtidigt som jag anser att ha man en överenskomelse så ska den inte bara ändras över huvudet på någon. Det är i min värld lite maktigt att göra så. Och sånt gillar inte jag. Så då beslutade jagmig för att sluta som babysimsinstruktör. Tog ett nytt andetag o ringde Anna o då säger hon att vi kör på denna termin som vi kommit överens om o så from nästa termin finns INGA dealer för nån. Jag blev så snopen så jag va tvungen att dubbelkolla o det stämde. Ok sa jag då kör vi.

Nu ringde Sofie dom lämnar Älmhult o IKEA nu. Dom ska komma hit o vi ska äta Tacos o umgås ikväll. Blir det några skandalbilder så lägger jag in dom lite senare.....=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intressant information