2008-09-16

Måndag

Det va en lång o jobbig dag igår för oss alla. Jag började dagen med att köra Alicia till Blåsippan vid 8.30 Sen åkte jag o duschade o börjde jobba vid 9.30. Jag e själv på BP mellan 10-11 o det är ganska mycket att göra då. Det kommer ofta 1-2 leveranser o så är det ju givetvis kunder i butiken. Sen vid 11 kommer Marie o sen vid 12 kommer Sandra. Igår hade Elias tid på BVC för att kolla vad han har o dom bekräftade att det va Höstblåsor men att dom hade torkat o att han va frisk. Skönt måste jag säga. Sen va det tillbaka till jobbet. Kom därifrån vid 19 o då åkte jag o handlade både lite mat o så inför mitt klädparty som jag ska ha. Därefetr åkte jag o solade. Det va både skönt o stressigt. Kände att jkag va trött o ville hem så jag kunde inte njuta av mina 20 minuter. Har ju inte träffat barnen någonting idag. Hem hem hem....

När jag kom hem så va C-O här o hjälpte Anders med att göra grus. Så nu har dom fyllt upp allt grus så va kan lägga på frigoliten för imorgon mellan 10-12 kommer betongen o då måste det vara klart. Åhh dom e så duktiga. Elin va här på dagen o hjälpte Anders o passa barnen så han körde 3 eller 4 vändor till tippen med allt skräp. En sån pärla han e.
I morse när jag kom ut från toa hittade jag dessa skåpsråttorna
Nu sak jag lägga Elias en stund o Alicia o jag ska gå ut o köra grus.

Inga kommentarer: