2008-09-03

Bröllop lördagen 30 augusti

Dagen D är här.
Vi vaknade trötta efter resan hem på fredagen. Packade om fixade det sista hämtade mamma o åkte upp till Onsala. Vi hade lånat Fredrik o Sannas hus natten mellan fredagen o lördagen. När vi kom upp till Onsala så va det dags för fotboll. Carl-Johans lag Onsala IF skulle möta 2:an i serien. Dom blev utklassade. 7-0 till Onsala. Hurra hurra hurra. Tyvärr hände det en olycka för en kille i det andra lagen, han vred sitt knä kraftigt ur led o det blev avbrott o inväntan av en ambulans. Efter 40 minuter kunde dom återuppta spelet. Under slutet av matchen kom Katti med sin "bror" från Argentina Steven o hans fru Laura. Strax därefter kom Kattis mamma Ingrid o Per. Lite snicksnack så va det dags att åka hem o sova.
Alla sov gott den natten. Jag fick en timmas sovmorron då Anders o mamma tog barnen på en morgonpromenad. Därefter satte allt igång. Frukost, skjutsa mamma till Vassmustavägen, blev tillfrågad om jag kunde följa med Laura till frissan kl 12.30 för frissan pratade ingen engelska så jag fick tolka. Passade på att fixa till min misslyckade klippning. Vi va hemma igen kl 14.15 o bröllopet började 15. Mamma mötte upp. -Nu tar du det lungt Rosa, gör dig iordning så tar vi andra hand om barnen. Vi va på plats 14.55 o då va vi inte sist=)

Jag o Sebastian, Kattis bror va vittne på bröllopet så Sebbe o jag kände oss väldigt speciella denna dag...hihihi!! Som Sebbe sa, utan oss blir det inget bröllop!!!!! Hahaha. Carl-Oscar va bestman o ringbärare.

Vigslen skedde ute på en brygga i Gottskär. Solen sken o få lätta fina moln på himmlen. Åhhh så underbart. Jag kände mig som en superextremt stolt storasyster. O så satte det igång. Så här såg det ut i några få bilder.
Familjen Käll-Martinsson

Extrem nervös o stolt brudgum Extremt vacker brud


Brudparet med sällskap av Alicia Kärlek



Två prinsessor o två partyprissar



Vår present

Tack Herr o Fru Borgvall för ett underbart bröllop.

Inga kommentarer: