2008-09-18

Torsdag

Oj oj oj vad jag e förskyld. Feber har jag med så just nu är det SÅÅÅÅÅ synd om mig. Jag har fått en riktig förskylning som sitter i o runt ögonen o öronen så det har tatt balanssinnet. Är yr som bara den. Men jag hoppas på att jag e frisk till helgen för det ska ju hända en hel del då....
Alicia blir ju 3 år o familjerna kommer på söndag.

Rätt som det är när jag o Elias sitter o käkar frulle blir det ett härrans liv utanför. Då kom dagis o hälsade på. Alicia va såååå stolt att få bli fotograferad utanför sin dörr (såg förresten ut som en trollunge med mössan på sne (o ingen jacka)). Dom fick med sig lite mer plommon o en påse äpple. Bättre att dagis äter upp det än att dom ruttnar på marken.


Igår va vi klara med stenkrossen, frigoliten o ameringen o så kom betongaren. Det är inga små lastbilar dom kör omkring med. Anders fick ta på sig gummistövlarna o raka betong så att det blev jämt o fint. Sen fick ha gå omkring med ett rör och skaka betongen så att den fina glansiga ytan skulle komma fram. Ja det va kul och se. Känns som om vi har kommit hur långt som helst i vårat projekt matsal. Åhh det ska bli såååå roligt att få lite mer yta.....=)


En liten vybild av hur våran gamla sommarveranda ser ut nu. Även uppe vid sovrummet är det dax att byta panel o fönster. Frågan är bara när.....




Elias fick en ny vinterjacka härromdagen. Här år ett tappert försök att visa upp den. Givetvis har vi den på BP.


Ringde visst o störde Ninni igår=)!! Men samtidigt fick jag ett tips om att den nya pizzerian vid CityGross va helt suverän. Så vi va inte sena att prova. MMMMMmmmmm jösses vilka pizzor..... Deras hemsida är http://www.elvan.nu/. Det kommer garanterat att bli pizza på matsedlen framöver=)

Inga kommentarer: