2009-09-05

Bio

Så skulle jag o Alicia gå på bio med Pilla o Alice. Men på morronen så ringde Alices mamma till Pilla o sa att hon va sjuk så vi tre gick själva. Vi gick på Nicke Nyfiken, den va riktigt rolig. Alicia tyckte den va lite otäck för det fanns en elak gubbe som skrek ofta i filmen. Jag tyckte den va ironisk, ja ni läste rätt en barnfilm med ironi.
Sen när vi kom hem så städade jag bilen som bara den, fotade den o la ut den för försäljning. Nu håller vi tummarna på att någon vill köpa den=)
Farmor frågade Alicia innan idag vad hon önskade sig i födelsedagspresent, då svarade hon att hon önskade sig en dator, en trumpet o en spegel. Det va bra påhitt tycker jag..Hahaha!! O till mormor hade hon sagt en trollerisak så hon kan trolla.... Vad får hon allt ifrån.

Hon lekte med Linnea igår efter dagis. Dom hade haft jätteskoj sa hon. Så här såg hon ut när hon kom hem. Fin va!! Jag bad henne o skratta lite inför kortet, då sa hon -men mamma, jag vill inte jag vill göra så här. Jag ler.....!!! Det va svårt o hålla sig för skratt....hihihi!!

Elias har fått en tatuering på armen, han är såååå stolt och visar upp den för allt o alla...hihi!!

1 kommentar:

pillan sa...

Sötnosar! Hon sa till mig idag att hon vill ha en dator,en spegel och magiska saker!Hon frågade om jag ville komma och om jagkunde slå in o ta med massor av paketer med magiska saker i, inga kläder!! :-))