2009-09-13

Paus

Sovrummet är nästan klart. Men Elias ligger och sover nu så jag har fått ta en paus. Det är även dags att laga lite mat. Men jag har tagit mig en paus och satt mig här framför datorn och börjat lägga upp lite nya bilder på vår hemsida (http://www.martinssons-bilder.com) Det tar ju lite tid o lägga upp ett album beroende på hur många kort det är. Men 4 nya album är inlagde fram tills nu iallafall. Bara 4 kvar=)
Idag så käkar vi resterna från igår. Ostgratinerad squasch med köttfärs. Åhh så gott det va.
I eftermiddag så fortsätter Anders ute o jag inne. Jag har 1 panellängd kvar att sy sen e gardinerna i v-rummet klart o så har jag 1 kappa att sy till köket o 1 draperi. Plus all städning. Är det någon som har en bra trollformel som gör att allt blir skinande rent på ett kick???
Please, give it to mee....=) Nu är pausen slut.

Inga kommentarer: