2009-09-11

Fika

Vid kl 11 idag så va Anders o jag på bio. Personalvisning på flickan som lekte med elden. Åhhhhh jösses vad bra den va. Precis lika bra som boken... Dom hade lyckats så jävla bra.... Jag är mäkta imponerad.... "Du är ett sardistiskt svin och en våldtäcktsman" Ja fy fan vilken underbart bra mening.... (i filmens syfte då, det är väl bäst o skriva så den där anonyma iläggsskrivaren inte tror nått konstigt igen...). Nu går jag o väntar på att det ska bli november så jag kan få se Luftslottet som sprängdes. Oj oj oj vilken lång väntan det kommer o bli.
Därefter så träffade jag Mathilda och vi tog en runda på stan och en härlig fika ute i solen. Så tack Mathilda för en härlig eftermiddag.
Därefter så hämtade Anders o barnen mig. Alicia hade somnat i bilen o sussade sött. Efter en liten tur till industriområdet så åkte vi hem o hon vaknade stax innan hemma. Kollade sig omkring o sa:
-Skulle inte vi till stan?
-Jo, men vi har redan varit där...men du sov.
-Nä jag har inte sovit!
-Jo gumman du har sovit.
-Näpp det har jag inte, det vet jag!

Efter att vi kommit hem och jag andades så kände jag hur trött jag va. Jag blir varje dag mäkta imponerad över hur trött man är i kropp o knopp när man har en infektion i kroppen. Sen tycker jag att det är konstigt för jag tycker att det borde vända nu. Jag har ju ändå ätit medicin nu i 4 dagar. Ja ja det ger väl med sig. Nu ska jag fortsätta kolla på Idol o ha fredagsmys med Anders.
22.45
Tyckte att TV4:as nya program va riktigt kasst så jag bestämde mig för att hitta på något annat. Det blev ett idiotryck och städa och möblera om på Alicias rum. Anders gick med för han litade inte på att det skulle bli riktigt gjort. Så nu är gaderoben vänd, sängen flyttad och damsugat... det va inte igår kan jag säga. Nu ska vi bara klura ut var vi ska hänga speglen som hon kommer o få i födelsedagspresent o därefter ställa bokhyllorna på bästa ställe. Barnens rum är ju inte superstora men det få gå. Vi fortsätter imorron med Elias rum oxå. Det behövs damsugas ordentligt där inne med + allrummet uppe. Fast där är jag redan halvägs. Känns bra. Lite småpyssel som jag kan dona med medans ANders målar ute imorron. Inte så tungt för min arm.
God natt allihopa o sov så gott.

Inga kommentarer: