2009-09-23

Hemma med sjuka barn. Dom har feber, inte mycket dom pendlar mellan 37.7 till 38.2. Inte mycket men tillräckligt för att inte vara på dagis o för att vara lite gnälliga. Jag hade en liten skuld o betala till Växjö Banvagnar från presenterna till Hampus dop som jag åkte upp idag o betalade. Det va Sandra o Marie som jobbade. Uffe va inte där som vanligt. Fick läsa lite omdömmen om vår butik som Marie hade skrivit ut från nätet och det va inget roligt o läsa. Jag förstår inte hur Uffe o Ilona vill driva sin butik på detta sätt. Vi tjejjer gör så gott vi kan o jag hoppas innerligt att kunderna förstår det. Just nu är jag inte där nått. Har ju väntat på att få ett schema o så. Men ska väl gå in nån dag eller två i veckan igen. Vi skulle behöva göra mycket för att få tillbaka det goda ryktet igen och för att göra butiken lite mysig o gästvänlig. Det är inte försent än. Nu när Baby & Kidz har bytt till nya lokaler och fått jättefin o så ska dom from 1 okt vara Babyproffsare. Jag tror att det kommer gå jättebra för dom o dom har fått en sån fin butik. Nu måste vi bara shape:a upp vår så den blir mysig. Uffe kanske till och med ska fundera på att byta lokal....
Nä nu ska jag ta hand om kidsen...

Inga kommentarer: