2009-09-18

Tack söta ni för era kommentarer. Jag har ett tufft jobb, det har jag och är just nu inte säker på om jag ska fortsätta men samtidigt är det en bra kick när man kan hjälpa ett barn till att inte vara så utåtagerande. Men det krävs lite jobb fram tills dess.

Idag fick Alicia sig en hälsning på radion. Klicka på länken och så soplar ni förbi nyheterna så får ni höra.
http://www.sr.se/webbradio/?type=broadcast&Id=1955705&BroadcastDate=&IsBlock=1

Sen om du klickar på denna länken så får du se det i text o bild.
http://www.sr.se/cgi-bin/kronoberg/program/amnessida.asp?programid=3255&grupp=8589
Idag så åkte jag med Pilla till Ikea. O då hittade jag min nya säng på fynd. Jippi skrek jag o ringde Anders som fick komma med barnen bak o hämta sängen för Pillas bil va lite liten. Men den resan va den värd. Vi gav 375 kr för sängen istället för 2595 kr.

1 kommentar:

Unknown sa...

vilken rolig grej, belv hon glad över att höra sitt namn på radio sen =)
jävel på att fynda det är rosy det..den är fiiin har med kollat in den =)