2009-09-02

Sjuk

Idag va Elias jättevarm när jag skulle gå upp och väcka honom. Tog en snabb konferans med Anders på telefon o kom fram till att vi skulle stanna hemma. Vid 10 körde jag till dagis med Alicia så hon fick leka lite. Sen va vi hemma en stund. Elias temp gick ner från 38.8 till 37.8 o sen ytterligare lite till, till 37.3 = ingen feber. Vi drog till Ikea o lämnade tillbaka den lyktan vi köpte som va sönder. Jag köpte lite mer tyg så nu är det bara kvar att sy upp gardinerna. Just nu ligger det tvätt över hela bordet som ska bäras upp. Under dagen ringde Ander om att han hade sett en bil på Davidssons så jag ringde till Mård och han reserverade den till oss. Vi åkte o hämtade bilen o får ha den tills imorron. Det är en Volvo V40 Blackline 2.0T. Precis en sån vi hade innan. Så nu ska vi bara fota V70 o slänga ut den på Blocket om det är så att vi kommer fram till att vi vill ha denna V40.

Elias har sovit mycket idag, skönt när man har feber. Nu sak han få gå ut en liten stund på gräsmattan. Sen är det möte på SF för min del kl 17.30 o Anders ska på Innebandy lite senare.

Alicia har sen vi kom hem för 35 minuter sen brytit ihop 4 gånger.
1, Hon fick inte titta på Bollibompa
2, Hon fick inte kissa först
3, Hon fick inte en glass innan maten
4, Hon vill inte att Elias ska följa med ut för hon vill vara ute själv.

1 kommentar:

Unknown sa...

Kul med psykbryt, varför känner jag igen mig??!!