2009-09-22

Sjuka

Idag ringde dagis till Anders o sa att Alicia va hängig o hade feber. Så Anders fick åka hem o hämta dom. Nu ikväll så har båda feber och en jättejobbig hosta. En såndär svidhosta ni vet. Så när jag väl kom hem efter att ha breefat med mina jobbarkompisar om allt som händer på jobbet så va det upp o ner hemma. Mormor kom, morfar påväg, barnen sjuka så Alicias gympa glömdes totalt bort. Jag har så dåligt samvete för att det bara flög ur huvudet. O nu ikväll har jag letat förbrilt efter ledarens telnr men jag hittar det inte. Så vad gör man.... Man skäms!

2 kommentarer:

Unknown sa...

ja herregud, skäms kvinna ;)
hoppas lillan krya på sig vad ska det där vara bra för när man just fyllt år..kram

pilla sa...

Men usch då, hoppas dom kryar på sig!
Keep up the good work,

kramar