2009-09-21

Jösses...

...vad trött jag är efter denna intensiva o härliga helg. Lite sorligt att det är över men samtidigt jätteskönt. Allt flöt på bra och vi har haft många härliga stunder. Både från dopet o kalaset o för min del från höstrundan i Ellanda. Det va så vackert där ute med alla skarpa höstfärger.

Så idag är man helt slut och då är det givetvis stängt på dagis så båda racerbarnen har varit hemma. Nu lagar Anders mat och jag har lagat lite kläder och tvättar för fulla muggar. Barnen skitar ner kläder i parti o minut nu för tiden så det är bara att låta tvättmaskinen gå varm=)

Sen måste jag säga en negativ grej. Jag tycker att det är jättetråkigt att INGEN av alla er som läser bloggen har lämnat ett litet grattis till Alicia. Läsa om vårat liv går bra men inte ens lämna en liten lite hälsning till en 4-åring, det tycker jag är lite dåligt. Tänk vad kul det hade varit om folk som vi inte känner o folk som vi känner hade skrivit en rad eller två.

Inga kommentarer: