2009-09-08

Tröttsamt

Jag tycker det är så tröttsamt att andra inte kan vara glada åt andras glädje. Bara hugg o tryck ner ni som tycker att det är det bästa ni kan göra...
Jag gör ingenting, jag bara har, så det så.
Min tanke går återigen till folk som bara ser negativt o inte unnar andra lite glädje. Sånna männskor vill väl ingen ha med att göra. Är du en sådan person? Skulle du svara ja på den frågan så har jag en fråga till, Är du lycklig i ditt liv? Svara du nej på den frågan så undrar jag: Tänker du göra något åt det? Om inte, så gör det isåfall någon annanstans är du snäll.
Det kallas respekt att lyssna på andra människors önskan o respektera den är något fint som man kan göra mot någon annan.

Bara ett litet råd från mig till dig.

1 kommentar:

Unknown sa...

va..vad har hänt nu??
vem är dum, vem sa vad?
jag fattar inte