2009-09-13

Helgen i bilder

Så här har vi haft det i bilder
Här är Anders o Lasse i full målning.
Jon in action under taket
Alicias rum. Hon har fått en stor lekyta i hörnet på rummet.
Elias rum och hans nya säng, som han förövrigt sover i just nu för första gången.
Vårt sovrum, dock ej riktigt klart. Gardinerna ska upp igen o lika så en rullgardin så vi slipper det stora svarta lakanet.
Dom nya gardinerna är på plats i vardagsrummet.
Den nya gardinen som hänger i köket. Skynket som ska hänga framför databordet är i samma tyg.


Jag är så stolt över allt vi har hunnit göra denna helgen. Anders hann allt han ville o skulle hinna med. Jag hade inget planerat för helgen, allt hängde ju på min arm. Men den är bra nu, bara bitsåren på handen som kliar satan nu när dom läker. Så jag känner att jag har fått såååååååå mycket gjort som har hängt över mig länge. Åh så skönt, vilken känsla=)

Inga kommentarer: