2009-09-04

Telenor

Idag va jag på Telenor o skulle fixa ett gäng grejjer. Vi har bestämt oss för att inte ha hemtelefon med Telias längre utan vi ska ha fast telefon mobilt istället. Så där tecknade jag ett nytt abunemang idag. Sen har min mobiltelefon kaijkat nu i 2 veckor. Jag tänkte att jag skulle byta telefon samtidigt, men då hade om ingen som jag ville ha utan att man ska betala för telefonen i sån där upphöjd avgift. DET funkar inte på mig. Jag har aldrig betala en krona för telefonen o tänker inte börja med det nu heller. Så då fick dom laga min telefon istället. Så nu sitter jag med en sådan där lånetelefon. Fast hon (tjejjen på Telenor) fixade med telefonen så att alla min telfonnummer skulle ligga på mitt simkort så gör dom inte det. Och det är dom nyaste telefonnummrena från 1 år tillbaka som är borta, dom jag ringer mest. Åhhh så satans jävla typiskt. Så jag måste åka in till butiken snabbt som fan nu när Anders kommer hem o hoppas att dom inte hunnit skicka iväg den ännu så vi får göra om hela skiten. Ett sånt där moment som är så fruktansvärt jobbigt bara. Det atr tid o energi.

Annars idag så har jag o Elias lunchat med Pilla, det va dags att äta när vi kom ut från telenor. Elias vill som vanligt inte äta o han somnade i vagnen vid 13-tiden. Vi körde hem direkt o trots att jag har flyt honom från vagnen o in i bilen o från bilen o in i sängen o klätt av honom så sover han ännu o nu är kl 16. Hmm undra hur pigg han är igentligen. Man kanske skulle åkat till VC med honom...??

Imorron ska hela familjen gå på bio. Vi har visning av Nicke Nyfiken eller G-force kl 10.30. Det sak bli skoj. Undra vilken vi ska se??? Jag vill helst se G-force men ungarna gillar nog Nicke Nyfiken bäst...Hmm hmm hmm.
För er som inte vet vad G-force är å är det 4 st marsvin som är spionstyrka som ska rädda jorden från dess undergång med deras specialkunskaper. Jag tycker den låter skitkul men den är nog för lite större barn (som mig tex.). Vi får ta med oss några, är det någon som e sugen o följa med på bio imorgon vid 10.30??

Inga kommentarer: