2009-09-28

Oj vilken helg det har varit. Jag har jobbat och hela familjen har varit mer eller mindre sjuka. Anders va duktig igår och tog med sig barnen ut och röjde lite i våra blosterland. Så nu är dom vinterklara. Innan jag åkte till jobbet grävde jag upp Dalierna o det va jätteskönt o få upp dom ur jorden innan frosten kom. Dom blommorna har ju funnits i rabatten sen huset byggdes så det är väldigt roligt o ha dom kvar.

Mitt i denna jättekonstiga helg så slog det mig att i lördags så va det 1 år sedan min älskade morfar gick bort. Jag saknar honom extremt mycket o känner mig lite tom i ett hörn av mig.

Idag e det måndag och det regnar och är jättegrått o tråkigt. Jag är ledig o barnen e hemma. Just nu så har dom gnällt hela förmiddagen o det tycker jag e jobbigt. Dom vill inte göra någonting förutom att kolla på TV. O det vill itnte jag att dom ska göra. Jag tycker dom kan leka lite med varandra istället.

Ska återigen in till Telenor idag o ifråga sätta. Jag tycker det är såååå jobbigt när man får en information o så är det något annat som gäller.

Inga kommentarer: