2009-09-07

Oro

Jag förstår inte vad det är för oro jag har i kroppen. Jag får inte still på mitt hjärta, det bara dunkar som bara den o jag har svårt o sova. Igår somnade jag som en stock innan 22 o det är ju sååå skönt, men jag vaknar frammåt småtimmarna o ligger bara o vrider mig. Sen när Anders går upp så vaknar jag till ordentligt o har svårt o somna om. Det känns fruktansvärt meningslöst o gå upp kl 06.30 när man inte börja jobba förrens 14. Barnen vaknade till men jag fick dom o somna om så dom sov till 8.30 Skönt för dom.
1 maskin tvätt är redan klar och jag o Elias är nyduschade, Alicia har lockar i håret o hälften av den "gamla" nytvättade tvätten är inlagd i respektive garderob.
När jag har lämnat barnen på dagis ska jag ta tag i mina nya gardiner. Jag har köpt tyg på IKEA så det ska sys 2 paneler, 1 kappa o ett stort skynke. Vi ska byta ut det gråa vi har för skrivbordet till ett lättare o snyggare o så blir det samma tyg som gardinen i köket. Ska bli skoj o göra om lite här nere. Sen ska den gröna mattan ner o läggas under matsalsbordet. SÅ vips så har vi förändrat allt här nere. Kul kul!!

Inga kommentarer: