2008-06-18

Anders va o hämtade Alicia för jag o Elias blev supersena. Möttes på Jula o skulle köpa en cykelvagn. Fick provsitta vagnen idag. Det va absolut inga problem. Sen va dom givetvis slut. Så det blev ingen. Jag får köra på midsommar men det gör inget. Jag har nu istället lovat Ninni att vara resesällskap om Saga skulle valpa på midsommarafton o det skulle gå tokigt. Då måste hon köra till Läckeby. Inte så kul o göra den resan själv. Men vi får ju givetvis hoppas att hon reder ut det o att hon valpar innan fredag.

Barnen sov en bra stund, men sen blev det lite otäckt. Jag hörde att Elias vaknade o han låg o lallade lite. Efter några minuter hörde jag Alicia trippa in till Elias i vårt sovrum. Han blev som vanligt jätteglad att hon kom, han började skratta. Sen kom hon fram till trappan o ropade -Maaammaaa, som hon brukar göra innan hon går ner. -Jaaa, vad är det? sa jag men fick inget svar. Efter ytterligare någon minut hörde jag en duns o Elias började storskrika. Jag flög upp samtidigt som jag tänkte att Alicia har försökt o lyfta ur honom ur sängen själv o tappade honom. Men när jag kom upp så låg Elias i sängen o skrek o ingen Alicia sytes till. Hmmm. - Alicia kom fram nu, det är ingen fara. Tyst. Alicia kom fram nu så går vi ner. Va hundra på att hon krypit in under sängen. Tyst. Så jag kollade under sängen. Ingen Alicia. Va f-n??? Tog Elias o kollade hennes rum och där låg hon o sov sååååååå got så gott. Nu fattar jag ingenting.....!!!! Det spökar i Villanshöjd.....!!!!

Va o lekte med Tinna i Eftermiddag men tjejjerna va inte på G. Mammona satt o klagade i köket. Måste rycka upp mig lite. Det funkar inte detta. Sen åkte jag o barnen o mötte mormor på Lindex. C-O va med. Dom va smakråd ang bröllopskläderna. Alicia fick sin princessklänning. Så nu kommer vi att vara fina på bröllopet. Nu är det bara grabbarna kvar. Vill ha grått o lila på dom. Om jag får bestämma=)

Nu är det fotboll=) Hejja Sverige

Inga kommentarer: