2008-06-13

Ellen o Maja

Idag har vi fått 2 nya tjejer i vårt hus. Dom heter Ellen o Maja. Dom är 2,5 år. Ella är den snälla o Maja är den busiga. Dom bor i Marklanda hos oss. Ellen har klänning med prickar på o Maja har nattline på sig. Maja kissar på toan och Ellen på pottan.
Alicia har värsta schået att hålla reda på dessa tjejjer. Det är full rulle hela tiden.

Här är ett kort på dom 3 tjejjerna. Visst är dom söta....... Förs sitter Alicia sen Ellen o sen Maja.
Nu sitter Alicia på toa o har bummat, -Maja jag e färdig, kom o torka mig. Ta nu lite papper. Inte så mycket, kom nu Maja jag är färdig. -Men jag kan komma o hjälpa dig sa jag, -Nej Maja ska hjälpa mig mamma, inte du.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj, skulle vi passat dem också ikväll, hihi dagis!
Härliga ungar!

Anonym sa...

japp, sa jag inte det....=)