2008-06-10

Fotboll

Anders kom hem vid 17.30 och då gick vi en liten runda (som Alicia älskar att säga) Vi har en lagom liten runda som går runt byn. Det tar 15 minuter att gå med Alicia. Elias åkte bärsele. Oj vad tung han börja bli.
Jag hade hoppats att jag hade kunnat gått en promenad i em/kväll men nu är kl redan lite över 21 o ska jag gå nu så vill jag ha sellis. Har ju blivit lite spökrädd.
Pappa kom nu med. Han hade kvällstjänstgöring ikväll o kom sent. Han ska sova här två nätter.
För er som inte vet så bor pappa i Kalmar men jobbar här i Växjö på Kronobergsgruppen. Så ibland sover han här o umgås med barnen (och oss med givetvis).
Jon kom ut en runda i kväll och hjälpte oss med högen medans jag va och handlade. SÅ nu är den nästan helt borta. Och imorron em kommer Viviann o Lasse och hjälper oss. Strax innan jag fick veta det så sa pappa att han behövde sova här imorron natt med. Å nu ångrar han det lite=) för nu får han oxå hjälpa till imorron. Hihihi!!!
Jag ska ringa Therese o be henne komma ut o snacka lite med "spöket". Fast det gör jag imorron.
Nähe nu får jag väl sluta o kolla på fotbollen. Natti natti världen, ses imorron

Får väl tillägga att Sverige vann matchen mot Grekland 0-2. Hurra hurra hurra!!!

Inga kommentarer: