2008-06-15

Skön söndag!?!

Fick lite sovmorron. Anders som inte vet hur man gör för att få två små barn att somna om gick snällt upp med dom vid 07. Det hade jag aldrig gjort. Jag gick upp vid 9. Då hade Anders gjort scones så det blev en god frulle. Alicia va hungrig o krämade i sig 4 bitar.

Hurra!!! Dom lever!!! Fick ett msn från Ninni, hon hade haft en datorfri dag. Jag som va sååååååååå orolig. Phu!!! Då va den skallgången avblåst.

Nu ska jag fixa iordning mig, sen ska jag iväg till stan, eller Samarkand. Ska först köpa bullar till Alicias avslutningskalas på dagis. Det är 5 barn på hennes avdelning som slutar så vi har slagit ihop oss o min lott blev bullar. Sen ska jag kolla på SKOR!!! Jag har inte köpt skor på 100000 år. Jag skulle vilja ha ett par svarta med en schysst klack. Men inte för hög får då kan jag ju inte gå. Gärna med öppen tå. Hittade ett par snygga espandrillos på HM online, men man kan inte köpa skor på nätet, lite jobbigt att inte kunna prova dom. Så jag har hittat ett par på Skopunkten för 99 kr (dock inte med öppen tå, men det får gå).
När jag kommer hem från stan så ska familjen åka o reka vägen till där vi ska fira midsommar. Vi ska se om man kan cykla dit lite smidigt eller om det får bli bil.

Så hopp in i duschen. Hörs lite senare om vilka skor det blev=)

Inga kommentarer: