2008-06-16

Oj oj nu är man så där trött igen. Det va INGET folk på Davidsons bil idag. Vi hade två som va där och tittade på bilar o dom kom fram till oss med. Till dom ena sålde jag en Brio Race, en mindre sittvagn o till dom andra "sålde" jag ett babyskydd (den första bilstolen till en bebis). Fast vi inte fick visa några bilstolar för Davidsons så lyckades jag ändå rekomendera dom en Brio Primo, så dom skulle åka upp till oss o kolla på den. Hoppas dom tog den. Dom har köpt sin barnvagn hos oss så chansen är ganska stor att dom åkte upp. Känns som att jag gör ett bra jobb. 2 av 2=).

När jag va på Lindex hade det sålts 2 klänningar så jag köpte den. Först provade, tvekade hmmm vilken storlek. Frågade om råd o dom tyckte jag skulle ta en storlek mindre. Så jag chansade. Tog den mindre storleken o köpte den på öppet köp i 30 dagar. Få se hur mycket mer man har gått ner tills dess. Jag kan ha klänningen idag i den storleken, så den får ju inte bli förstor. Oj vilket problem det skulle vara isåfall (hihihihi)

När jag kom hem skulle Anders precis stoppa ner Elias i badet. Han bajsade nämlig ner hela sig idag. Precis när vi skulle åka till dagis. Han hade bajs ÖVERALLT. Ryggen, magen, benen, armen(?), och så fick han i håret när jag tog av bodyn. Men i morse hann jag inte bada honom. Han låg på golve och Alicia låg över o pruttade honom på magen. Det va ett himla liv=).

Morfar är här idag, han lånar soffan inatt.

Nähe nu ska jag samla kraft till morgondagens kvällsarbete. Ja just det. Jag har gosat med en bebis idag. Hanna, Paulina o Alex kom till Davidsons o skulle hälsa på pappa Zeljko. Och då passade jag på att gosa med deraslille alex 3 veckor gammal. Anders o barnen kom oxå in en runda o hoppade i hoppborgen. Det va kul=)

Inga kommentarer: