2008-06-07

Hmmm, funderingar

Jag har jobbat idag och det va faktiskt lite skönt att komma bort från solen lite (får man säga så när solen äntligen är här). Vi hade faktiskt jättemycket att göra. Det kom folk hela tiden. Kul. Så barnen har varit hos farmor o Lasse idag- Dom har lekt o stojjat hela dagen. Alicia hade inte sovit nått idag så hon somnade i bilen innan vi hade kommmit till Sköldstad o hon sover än. Kanske får väcka henne snart så hon kan sova ikväll oxå. Anders o Elias ligger o sover på filten ute på gräset o jag sitter här. Knäpp man e va!!
Jon ringde i morse o undrade om jag kunde ta med mig Albin ut till farmor oxå. Albins mamma hade inte hört av sig sen igårkväll o hon skulle hämtat Albin igårkväll/natt men dök inte upp. Obehagligt sånt Så ja visst klart jag ta med honom. Dom kom hit o vi skulle åka, då ringer Marie. Dom hade varit med om en bilolycka påväg hem från Göteborg. Hon mådde relativt bra men det va fler i bilen som mådde sämre. En av tjejjerna va visst höggravid så förlossningen hade startat eller nått sånt sa Jon. Usch där ser man va snabbt saker kan hända och det är ju detta man är orolig för när man har nära o kära ute på vägarna.


Hmm... Jag har börjat fundera lite. Det känns som om något är på gång. Fast jag vet inget ännu.... Kan det vara så att någon jag känner är gravid eller är det någon som ska gifta sig eller något annat lite hemligt. Hmmm svårt, har haft känslan ett tag nu men har ännu inte fått nått direkt att gå på, men som sagt det känns som att nått är på G.

Inga kommentarer: