2008-06-30

Idag ska det hinnas med

När jag kom hem fån Halmstad igår så fick jag städnojja. Jag började på toa o torkade av allt kakel o sen putsade jag fönstret som inte hade blivit putsade någongång. Så det va liksom dags. Sen skar jag till sånna där fönsterskydd. En froastad platbit som man sätter på fönstret sä hindrar det insyn. Fasen vilket mek det va. Resulötatet blev bra, men jag e kritisk. Jag hade velat att det hade blivit bättre, men det duger. Jag gjorde 1 av 2 så jag har lite kvar innan jag e färdig så jag ska fortätta med detta idag. Det är ganska tidskrävande så jag kan inte göra det förrens Anders kommer hem o ar barnen. Blommorna fick sig en dusch oxå. Jag ska fortsätta städet idag.
Jag bakar även bullar och ska åka och handla färg till Elias rum o ingredienser till tårta. Och kanske nån kaka o kex oxå. Sen ska vi åka en snabbis till Elofstorp o hämta en våningsäng som vi ska göra om till en loftsäng till Alicia. Ni undrar kanske varför jag har blivit huslig??? Jo jag fyller år imorron så jag tänkte bjuda på kaffe o tårta till dom som vill komma förbi.


Så välkommna på kaffe o tårta vid 17 tiden imorron tisdag 1/7.



Inga kommentarer: