2008-06-17

Kom hem för en stund sen efter ytterligare en kväll på Davidsons bil. Hemma va det ganska lungt. Barnen va tysta o lugna, men icke sovandes. Alicia hade mycket spring i benen så jag fick lägga mig några minuter hos henne. Det brukar hjälpa. Bara ligga en liten stund men ändå ine tills hon somnar. Vi tror på att det är bra att barnen klarar av att somna själva. Att kunna vara ensam, men ändå vara trygg. Det är viktigt tycker vi.

Idag har jag följt Ninnis blogg. Saga ska valpa precis vilken timma som helst. Ninni har bildbloggat och hon e så tjock o stinn. Liten Saga...hoppas allt går bra.

Dagens roliga: -Vet ni varför Zlatan har så krokig näsa?
- För att nån har zlatt (h)an......!!!!
(Anders tyckte inte en va rolig)


Igår va det stora badadagen, så här kan det se ut hemma hos oss:

Sen har jag fått en som hjälper mig att blogga, kan ju behövas=)

Alicia har fått kritförbud (igen). Vi vill ha ett vitlacerat trägolv, inte ett blått...

Inga kommentarer: