2008-06-04

Å så va det kväller

Oj vad jag slet på BP idag. Det är så mycket som ligger efter ute på lagret och nya vagnar som kommer och ingen som tar tag i dom. Jo det är det men det känns inte som det. Och lagret sen, det är upp och ner. Det är så mycket gammalt skit som ligger där, gamla vagnar som inte blir sålda för ingen plockar fram dom. För ett par veckor sen tog jag o Sandra ett riktigt röjjatag oc styrde upp enkel o dubbelvagnarna o Emmaljunga vagnarna. Idag va det dax för mig o Marie att ta tag i Briodelen. Just nu känns det inte som att det är någon ordning alls men vi fick ändå undan 5 pallar med vagnar och det är ett riktit hästjobb. För snart vilken dag som helst kommer det att komma hur många pallar som helst från Proffsen med med 100000000 vagnar o annat som folk har beställt. Då blir det mycket att göra, det vill jag lova. Phu!! Jag blir trött bara jag tänker på det.

När jag kom hem i kväll va morfar här, alla va ute o mös i det fina vädret. Vi åt kvällsmat ute o efterrätt-jordgubbar. Mums!!

Elias har varit supergnällig hela kvällen. Han har nog haft ont i sina öron. Sen tror jag att han har en tand på gång. Det känns lite hårt och det kan ju göra jätteont innan dom spricker upp ur tandköttet.

Anders har pratat med Nils Posse i dag och nu är det bestämt att planteringen håller på denna helgen oxå, så på söndag är det slut oavsett hur många planter som sätts. Dock max dom 10 000 plantorna som finns kvar. Jag hoppas Anders får ner typ hur många plantor som helst så vi får mer pengar till vår Kretaresa =). Ni ska veta (fast det vet ni ju redan) att han sliter med denna "jävla" skogsplantering.

Nope, nu är jag supertrött så god natt med er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Behöver Ni hjälp på BP ;-)