2008-06-16

Måndag

Sent igårkväll så tog jag o Ninni en promenad i skogen. Vi hade Tosse med oss så alla vildsvin o älgar höll sig borta. Man får ju passa på när alla ungar har lagt sig.

Idag så har jag varit en rund på BP. Det va mycket att göra. För ikväll ska vi vara med på Davidsons bil:s temakväll om barnsäkerhet. Så nu är alla vagnar klara för att hämtas och allt är prissatt, uppmärkt och monterat. Känns skönt. Jag har varit hemma och duschar o käkat en tallrik med jordgubbar. Hade inget annat gott hemma trots att kyl o frys är fulla med mat. Jag har kommit till stadiet nu där jag inte är hungrig alls längre. Det är bara kroppen som behöver mat för att orka. Men hunger känner jag inte. Det är ju på både gott o ont. För när kroppen säger till så har det gått på tok förlänge mellan måltiderna. Måste försöka tänka lite mer på mat. Men det är svårt när man inte längtar efter den.

Nu ska jag rusa för jag ska inom lindex o köpa den lila klänningen. Jag fick inte lägga undan den mer än idag o dom kunde inte garantera att den fanns kvar på onsdag. Så det bästa va o köpa den o isåfall lämna tillbaka den. Så så fick det bil.

Inga kommentarer: