2008-06-17

Tisdag

Ij vad trött jag va igår. Ungarna åkte i säng. Jag bloggade lite sm gick jag oxå o la mig. Kl va väl runt 22 o inte 00 som hon bruka va nuförtiden. Låg i sängen och kollade på Foyls war men somnade innan det va slut. Skönt!! Anders åkte o jobbade en sväng till igårkväll. Dom har mycket på jobbet nu.
Jag är så slut i knoppen så jag inte vet riktigt vad jag ska ta vägen. Alicia pratar o pratar o sjunger o sjunger och ja.. hon LÅTER HELA TIDEN!!! Det är väldigt jobbigt o Elias bara gråter o skriker hela tiden. Sen han fick öroninflamationen för 2 veckor sen så har ha bara varit lessen. O skriker o gråter. Sen vill han inte vara själv. Han MÅSTE se mig (eller någon) hela tiden. Jag kan inte sätta honom på golvet i V-rummet o sen gå på toa. Då är jag för långt bort. Blääää det aär inte roligt. Alicia va inte sån så jag är ine van vid detta och jag tycker det är JOBBIGT. Hellst ska jag hålla honom i famnen hela tiden för att han ska vara nöjd. Men då får man ju inget gjort. Samtidigt som det har blivit jobbigt för honom o äta. Det är gråt hela matningen igenom. Så nu ska vi till doktorn vid 10.45 o kolla båda barnen om det finns någon infektion inflamation eller dyl. Elias kan ju ha Öroninflamation igen o at det gör ont o svälja.

Annars gör han framsteg. Han går nu upp på alla 4 när han ligger på golvet, eller ja på knäna o står o gungar. Vi får se hur lång tid det tar innan han kryper iväg. Än så länge inga tänder, bara drägel. O så måste vi sänka spjälsängen för han har börjat häva sig upp.
Jag vill att vi gör iordning hans rum nu så han kan flytta in där. Alicia va 8 månader när hon fik eget rum så det börjar bli dax för lillponken att flytta från mamma o pappa.

Nä nu ska här fixas lite.

Sandra - grattis på bröllopsdagen=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars Elias.. inte få sova hos mamma och pappa ;-)