2008-06-05

Ang kommentarer

Ett litet tips till mina bloggläsare. Det är Sååååååååå roligt när ni kommenterar något jag har skrivit. Men snälla för att det ska vara ännu roligare så skriv i vem du är så jag vet vem det kommer ifrån. Gör er inte anonyma. Det blir lite tråkigt då tycker jag.

Nu har vi varit o hämtat "parkbordet". Så vi har tvättat av det och ska nu gå ut och olja in det så det blir lite tjusigare. Det kommer att bli så fint. Och när vi håller på att olja så kör vi på på våra fina utemöbler oxå. Dom behöver sig en omgång dom oxå.
Anders olja möblerna och jag håller på med min lilla bil. Snart är halva ren o fin. Men gud vad det sitter den där svarta smutsen. Men skam den som ger sig.
Tänkte hålla Alicia uppe lite längre idag så vi kan få oss en härlig sovmorron imorron oxå.

1 kommentar:

Anonym sa...

hmmm det är jag som är anonym... skriver för fort ;-)