2008-06-14

Oj vilket regn

Sitter här i soffan efter jobb o pankisar. Så blev himlen mörk och regnet det bara vräkte ner. Och inte nog med det, det började hagla. Jösses...

Jag tror jag dör av skratt, Alicia pratar med C-J och rätt som det va så kom hon på att hon skulle spela innebandy med C-J o hon blev så exalterad så hon började stamma o letade efter klubban. Ja det är så svårt o förklara men roligt va det iallafall.

Idag är det fotboll, så nu får man hejja på Sverige igen. (Fast jag hejjar ju inte så aktivt)

Anders har varit på avloppsmässa idag med barnen o några andra gubbar i byn. Vårat avlopp är utdömt av kommunen så vi måste ha ett nytt system. Så varför inte gå på mässa. ;)

Jag har inte varit sugen på godis på länge, men just nu är jag såååååå sugen på en påse blandgodis. Fast jag är lite konstig när det gäller godis. För när jag väl står där o ska välja tycker jag inget verka gott. Men sen är det lite gott iallafall när man stoppar det i munnen.

Inga kommentarer: