2008-06-26

Torsdag

Idag så är det lite halvmycket som ska göras. För det första så försov sig hela familjen. Föst Anders så han va sen till jobbet sen jag o Alicia (Elias sov fortfarande) så Anders fick komma o hämta henne annars hade vi aldrig hunnit.

Sen ska jag o E vara vid färgaffären vid 10 för att köpa färg till hans rum. Sen hämta Anders o vara i Sandsbro kl 10.30 o kolla på en cykel. (Bild kommer om jag köper den). Därefter är det BVC kl 11. Idag ska vi få träffa Lotta igen. Hon har varit sjukskriven jättelänge för diskbrock o vi har saknat henne. Kl 12 hämtar vi Alicia sista gången inför sommaren och säger hej då till Lille Skutt. Till hösten blir Alicia en lite Blåsippa.
Hem, stoppa barnen i säng. Vänta in farmor o Lasse som kommer och tar barnen, jag drar en snabb runda till IKEA (är det någon som behöver nått så säg till så fixar jag det. Jag fins på mobilen) o köper en ny bäddmadrass.
SEN...därefter så kan jag välja om jag vill åka o jobba lite på BP eller om jag bara ska ta det lungt o gå på stan eller vara hemma. Fixa lite eller lata mig. Hmmm det får vi se då.

Inga kommentarer: