2008-06-26

Oj vilken dag. När jag hade kört några 100 meter ringde jag Ulle. När jag sa att jag skulle till Ikea o köpa bäddmadrass sa hon att hon hade en som va 3 månader gammal som hon skulle sälja precis en sån som jag vill ha. Så jag sket i att köra till Ikea o körde hem till henne istället. Det va samma madrass men jag blev tveksam på tjockleken. Tog den ändå men sa att jag skulle kolla. Väl hemma så va det samma som jag redan hade så vi byter tillbaka o så få rjag åka till Ikea en annan dag. Imorron kanske.

Va även inne en snabb runda på BP, det blev än lång stund. Jag hamnade mitt i ett inköp av en försäljare. Ilona va tvungen att gå ut till kunder. -Rosa ta över inköpen du vet vad som behövs. Sen gick hon o där satt han o jag. Men det gick bra. Känns kul att man e betrodd=)

Sen va jag o skulle köpa färg till Elias rum. Hittade en jättefin färg men blev osäker på om den skulle bli för mörk. Så jag fick ½ liter gratis så jag skulle prova. Schyst!! Så nu är det bara att måla ett hörn o låta det torka.

Inga kommentarer: