2008-06-09

God morron

Igår som ni märkte va en pissdag. Jag hoppas innerligt att dagen idag blir bättre. Vi va alla trötta och igår va det ett avstamp för vårens arbete. Nu är ett av dom viktiga projekten klara, skogsplanteringen. Idag är Alicia o leker av sig på dagis. Hoppas hon är lite gladere idag med.

Nu ha vi ett nytt härligt projekt framför oss. Igårkväll kom Gustav med sitt supersläp a la dumpers. Det va hur stort som helst så det va lite knöligt att få in det på tomten. Men Gustav är en van traktorförare så efter lite trix o fix så stod det på plats. Anders o jag höll undertiden på att bli uppätna av 1000000000000000 knott. Vad kommer dom ifrån!!!??? Dom är ju hurmånga som helst. Så mycket har det inte varit innan!!! Är det nån invation. Ja ja nog om knotten. Så nu ska vi börja slänga vårat skräp. Så vi kan få iväg det till tippen. Sen kommer det att bli fint här i trädgården. Även den biten. Anders vill kombinera detta projekt med ett altanbygge. "Man kan ju hinna med båda". Han e rolig han. Vila o slappa, vad är det???

Lite mörka kort men så här såg det ut igårkväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi tror inte Anders trodde mig riktigt när jag sa hur stort ekipaget var!

Idag blir en toppendag tror jag! Svalt och skönt dessutom!