2008-06-24

Idag är det ingen bra dag. Jag mår pekka. Inatt har jag haft full pyjamas + strumpor på mig o ändå frysigt. Jag har ingen feber men har sååååå ont i ryggen, fogarna knäna, nacken ja typ överallt. O huvudvärken ska vi inte tala om. Phu!!

Elias har fått sin första tand. Det är jättekul. Kände den i morse när han skulle pussa sin mamma så gott som bara han kan göra. Fast denna gången "bet" han till lite o där var den...!! Nere till höger (om man tittar på honom).

Alicia va hur söt som helst i morse. Hon skötte sig exempariskt. När jag vaknade till så satt hon o klappade mig på huvudet. Såja mamma jag är vaken nu. Kan man bli väckt bättre. Vi mös några minuter sen gick vi ner. När allt va klart o vi väntade på att ANders skulle komma o hämta henne så tog hon kudden o la sig på mig i soffan. Jag vill ligga hos mamma, nära, sa hon. Visst är hon go (när hon är på det humöret).



11.40
La till två av mina favvobloggar. Spana in dom o hoppas ni garva lika mycket som jag när ni läser.
13.00
Sitter nu uppkrypen i soffan o våndas över mig själv o min kropp som ömmar som bara den. Vad kan det vara? Alvedon hjälper inte ett smack. Hmmm. Finns det någon läkare som kan hjäpa mig med min diagnos?
När jag sitter här i soffan kan jag ju inte låta bli o toksurfa o mitt nya ojekt för toksufning är mitt nya projekt. Nämligen en grillplats uppe vid granen. Jag samlar ideér om hur det ska se ut o hur man bygger bänkar o grill. Jag vil nämligen inte ha ett runt cementrör som man grillar på utan jag vill ha det snyggt. En klassisk rund med stenar, hmmm då kanske vi kan använda några av våra överblivna stenar...hmm det få jag kolla upp. Sen när allt är klart skulle jag på något sätt vilja ha det lite vindskyddat. Det kan ju blås lite här i Marklanda o på vintern kan det bli lite kyligt o sitta ute, så...nån form av vindskydd. Så nu ska jag återgå till mitt toksurferi.
18.00
Nu kommer jag att åka till mamma ett tag. Vet inte hur hennes dator mår så jag vet inte om jag kan blogga när jag är där. Bara så ni vet om ni undrar varför jag inte skriver nått.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till tandis! Jag har också fått en mamsig flicka, ska sitta jämte mamma och gosa!
När jobbar du nästa gång?